Underbara helg!

Helt underbart med helg! Bytte till lite vårigare gardiner igår, och köpte tulpaner, så det är lite vårkänsla här hemma nu, skönt! Var förbi ett äldreboende igår och skulle höra om sommarjobb men då hade chefen hunnit gå tio minuter före jag kom. Typiskt... skulle inte ha fastnat så länge på hemtex eller snurrat runt med bilen för mycke...

Utgång igår med Elli, Camila och några till på Cleo. Riktigt trevligt! Det var ett tag sen nu! Idag är jag dock lite bakis, huvvaligen...

Ikväll blir de nog bara å ta de lugnt, ska ta och diska och städa lite nu och sen sätta mej med skolböckerna eller en bok jag håller på läsa... I wonder...


 (Boken heter !"Alla sa vi skulle dö", handlar om två killar och en tjej häruppifrån som bestämmer sej för att segla jorden runt med en liten segelbåt. Boken är riktigt bra och rekommenderas!!)


Kommentarer
Postat av: Ello

hoj, nu har jag den här ist =). Read!

Postat av: Elli

HAhahah, jag har tre l och inte två,jävla viktväktar sida :P. ahhaha nu blev de rätt iaf, här är jag ;D

2009-01-28 @ 12:58:09
URL: http://elllinor.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback