Alperna, scary...

Den person man diskuterar mest med och pratar mest med är nog sej själv...
Jag är nog inte ensam om att ha diskussioner med mej själv i huvudet, eller hur? :)

Snart ska vi till Alperna, har kommit fram till att jag ska fara, och leva fattigt resten av våren. Det kan vara helt klart värt det! Kom ju på mej själv med att jag älskar ju att resa och uppleva, så, why not? Det som tog emot var att det var dyrt och om jag inte kommer åka mycket... Men så ringde J och hade pratat med en snubbe som sa att det finns backar för precis alla, från nybörjare till avancerat avancerade. Så det var lite lugnande!
Skolan missar jag lite, men det går att jobba in, som tur är! Så nu, nu ska vi fara till Alperna! Otroligt men sant! Kameran i största hugg!

                              

Ser lite smått läskigt ut faktiskt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback