Två veckor till Alperna...

Äntligen fredag, mer kan jag inte säga! Lång vecka, men ändå 2 lediga dagar, varav en gick åt till att skriva en sex sidors inlämningsuppgift i ledarskapets psykoligi. Nog för att det var intressant, men det tar så sjukt mycket på ens krafter! Och idag är jag helt slut, borde gå och lägga mej... Ska nog göra det och ta med datorn i sängen och se en film!

Igår var vi och åkte i backen, nu börjar det bli kul att åka igen, vågade åka den näst svåraste backen! Haha! Börjar komma in i det och blir mindre rädd för alperna, tänk om man vågar sej på en offpist? (nej nu glömmer vi att jag sa de..) men nog tror jag de kommer å gå bra där borta ändå! Kåbdalis nästa vecka också, ska bli riktigt kul! (Simon tyckte vi tjuvtränade igår inför kåbdalis.. :P)
Annars hade vi en riktigt trevlig dag igår, jag och J. Tog det mest lugnt och umgicks och var ute Mysigt!

Funderar mest på hur tentorna kommer gå... Statistiken känner jag verkligen kommer i skymundan.. Men ändå så förstår jag uppgifterna när han går igenom de på tavlan. Vi får se hur det går, omtenta är ju inte direkt jordens undergång!

Två veckor till alperna...

Nej.. Nu ska jag sno datorn och lägga mej!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback