Jobbsök och plugg... och stress stress stress!

Jag börjar stressa upp mej nu igen... Märker att det är vanligt hos mej när nya kurser börjas... 
Men nu har jag all anledning att stressa upp mej: 3 kurser, 3 böcker som ska läsas igenom, inlämningsuppgifter efter en vecka, hög tid för sommarjobbssökande, cv skrivande, besöka/ringa jobb, nervös inför en inlämningsuppgift (som vi får tillbaka senast fredag...), seminarium, ännu mer föreläsningar, och mellan detta hinna vara ute och åka skidor inför alperna. Man blir så trött! och stressad! 
Jag är helt hyper nu, har varit i full gång sen nio i morse. Jag har funderat hela kvällen på att sätta mej ner i soffan och läsa en bok (som inte är en kursbok!) men det har inte blivit av.. 
Nog för att jag har hunnit prata i telefonen och bakat en kaka också. Men detta hinns mellan uppladdningar på datorn och grejjer. Huvvaligen!

Nu ska jag sätta mej i soffan med en kopp te och invänta Lipstick Jungle. Nu får det vara slut på denna dag! (vi har ju en natt också...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback