Vakna upp ur dvalan

Nu var det ett tag sen jag skrev.. Hm.. känns som att mna har legat i en dvala av nå slag (typ tentaplugg och panikångest om tentor).Men nu är tentona över och nya kurser börjar. Fast den här terminen kommer vara så full  så det är inte klokt. Tre stora arbeten i olika kurser. samtidigt. Hur jag ska hinna det vette tusan!

Sen känner man sig nog piggare när våren är på språng!

Annars är no allt bra, börjar falla tillbaka i gamla spår, lyssna på musik och träna styrketräning. Det är de grejerna jag älskar mest! (och vara med J :) men måste börja komma igång, blir tokig annars!

Har fått sommarjobb på ett ldreboende här i närheten, 5 km härifrån, helt underbart! Då slipper hela lönen gå på att tanka soppa in till stan :P Men de känns så otroligt bra! Och sen ledig två veckor mitt i sommaren! (Rättvik den ena) och den andra får vi se vad vi hitar på :)

Nu bär det av att flytta igen!

Kommentarer
Postat av: Malin H

Flytta? Vars ska ni/du flytta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback